طلایه؛

طلایه؟نشونه‌ای که قبلِ نشونه هایِ دیگه می‌آد!
نور ..
نور ..

آخه عنوان چی بذارم؟

امتحان ریاضی خوب و روتین بود.. خوبههه!
بعدی می‌مونه امتحان زیست و من می‌دونم که این بدبختم شب امتحانی می‌شه :)))
البته صد و هزار شکر که یک روزی توی یک ماه پیش یه شفای آسمانی رسید
و چهار درس پر بارم زیست رو خوندم. خدای من! یک دقیقه تمام معجزه!!indecision
واقعا دلم تنبلیییی می‌خواد اما دلم نمیاد. اصلا دلم نمیاد. 
پس امروز یکم استراحت داریم بعد می‌ریم پی کارمون. تا خبرهایی دیگر بدرود :)))

 

Last Comments :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7