طلایه؛

طلایه؟نشونه‌ای که قبلِ نشونه هایِ دیگه می‌آد!
نور ..
نور ..

سندرم پاک کردن بی‌قرار

من شدیدا به این سندرم من درآوردی دچارم. یادمه از ده سالگیم وبلاگ داشتم و تا مدت زیادی نگهش داشتم، بعدش که میهن بلاگ بست و رفت منم موندم و خاطراتم.
البته اون موقع کوچیک بودم و چیزی بجز آپلود ویدیو از جاهای مختلف و بازکردن کتابای داستانم و تایپ کردن از رو داستانای باحالشون انجام نمیدادم.
خلاصه... بعدا هم کانال تو روبیکا زدم، هم تو تلگرام زدم، خلاصه هی ممبر و فالوور گیر میاوردم و هی کانال daily و پیج daily پاک می‌کردم و از اول میومدم. کلی وبلاگ می‌زدم و دوباره پاک می‌کردم.
نمی‌دونم انگار یه لحظه کسی بهم می‌گفت داری مزخرفات می‌نویسی. پاکش می‌کردم و حجم فحش بود که از طرف کسایی که می‌خوندنم روونه می‌شد.
راستش رو بخوای خیلی هم بد نیست. گاهی وقتا دلت می‌خواد یه حرفت رو بقیه بدونن و گاهی وقتا هم می‌خوای هیچ‌کس دیگه اون حرفی که قبلا گفتی رو نبینه.
یه مدتی خیلی وبلاگ نویسی زیاد بود و خب طبیعتا تو هرچی وبلاگ می‌زدی بازدید کننده‌ها زیاد بود و اینم برام جذاب به‌نظر میومد.
الان اما از خلوتیش خوشم میاد. حداقل می‌تونم daily بنویسم. کسی هم منو نمی‌شناسه. می‌تونم هرچی دلم می‌خواد [با رعایت شئونات!] بنویسم.
و کسی هم گیر نمی‌ده که چرا انقد پست می‌ذاری تلگرامم شلوغ شد، یا چرا انقد کم پست می‌ذاری منتظرتم و فلان.
خودتی و خودت.
البته قراره بعدا لینک اینجا رو به چند تا از دوستام بدم.

 

Last Comments :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7