طلایه؛

طلایه؟نشونه‌ای که قبلِ نشونه هایِ دیگه می‌آد!
نور ..
نور ..

مشکل چیه؟

نمی‌دونم کرم دارم یانه. البته احتمال زیاد دارم. هر تایمی مونده به امتحان رو مثل حلزون می‌خونم و هیچ‌چیز خاصی نمی‌خونم و آخر همه‌ش می‌مونه واسه شب امتحان. دختررر، مرض داری؟ حالا با این حجم از ریاضی چه کنم!
منو جو گرفت شیمی رو شب امتحانی خونده بودم و خوشم اومد، ولی ریاضی فرق دارههه، سخت‌ترهههه، بفهم نفهم. angry
هعیییی امان از دست خودم. :||| مثل حیوان با وفا تو گل گیر کردم حالا... خداکنه تا آخر شب تموم شه. پارسالم همینطوری بودم. خریت تغییر ناپذیر است ((": خدایا منو از دست من نجاتتت بده.
*این پیام‌ها رو وجدان بدبختم نوشته، خودم الان آرومم خیر سرم* 

Last Comments :
۰ عدد دیدگاه تا کنون ثبت شده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Made By Farhan TempNO.7